2012. augusztus 6., hétfő

Elköltözök új blogra

Ketten jelezték, hogy a Google veszélyes oldalnak nyilvánította a blogomat. 

Állítólag azért, mert a Fényvilág Presst tartalmazza. Elolvastam ez utóbbinál, hogy  miért van ez - a Google szerint. (A sajátomon nem jelez, tehát azt nem látom.) De teljesen egymásnak ellentmondó mondatokat találtam. Nem értem, mi ez.

Most a Google azt írja, hogy nem talál nálam fenyegettetést, de akkor miért adja be mégis az olvasóknak?

 (ezt nevezem én katymaznak) 

 Mindenképpen kérem a Google-tól a saját webhelyem felülvizsgálatát. Remélem ez segíteni fog.

Mindenestre a sötét oldal meg akarja akadályozni, hogy elolvassátok a friss híreket. Pedig nagyon fontosak. A Kristálycsakra oldal sem működik.

A bonyodalmak elkerülése végett nyitok  egy új blogot:
 "Ufók és földönkívüliek" címmel. http://sirius-plejad.blogspot.hu/ Nem merem rendesen belinkelni, elnézést.


Most aztán dolgozhatunk azon, hogy nőjön a látogatottsága ennek is, mert akkor fogja könnyen beadni.

 Oda bemásoltam néhányat az utolsó bejegyzésekből is.

Kérem a türelmét olvasóimnak.

Szeretetettel és fénnyel
Dombi Katalin




2 megjegyzés:

Szimeonina az Átlényegülő írta...

Köszönöm, hogy nem adtad fel és van új lapod.

Nyílt Forráskódú Gazdálkodás írta...

esetleg érdemes egy export-importot csinálni wordpress-be az nem a google tulajdona, szabadabb.